Corona Instructies Gemeente Heerlen

Corona Instructies

Langs deze weg wil ik u informeren over de informatiekanalen, -platforms en -middelen met betrekking tot het coronavirus die wij als gemeente inzetten om onze inwoners te bereiken. Wellicht kunt u via uw eigen communicatiekanalen (website, social media, buurtwhatsapp groepen etc.) een verwijzing maken naar onze website en onze berichten delen zodat we zoveel mogelijk inwoners bereiken #alleensamen.

Op onze website hebben we informatie en veel gestelde vragen voor inwoners en ondernemers.

Informatie inwoners: https://www.heerlen.nl/corona

Informatie ondernemers: https://www.heerlen.nl/coronaondernemers

Daarnaast publiceren we dagelijks nieuwe updates via onze social mediakanalen die jullie kunnen delen:

Facebook: https://www.facebook.com/gemeenteheerlen

Twitter: @gemeenteheerlen

Instagram: https://www.instagram.com/heerlenis

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/gemeente-heerlen

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCA9sHWJzg1P9sMZB3rXMFmg> hier plaatsen we regelmatig filmpjes van burgemeester Emile Roemer plaatsen om iedereen een hart onder de riem te steken.

Sinds gisteren is er een landelijke website met betrekking tot corona speciaal voor kwetsbare groepen. Op deze website word het coronavirus en de maatregelen eenvoudig uitgelegd: https://www.heerlen.nl/corona/nieuws-over-het-coronavirus/corona-steffie-nl-het-coronavirus-eenvoudig-uitgelegd.html

Daarnaast sturen we meerdere keren per week een digitale nieuwsbrief uit met het laatste nieuws over Corona. Inwoners kunnen zich aanmelden via http://gemeenteheerlen.m5.mailplus.nl/genericservice/code/servlet/React?wpEncId=M7I4WpGXbR&wpMessageId=1225&userId=80389&command=viewPage&activityId=test&encId=1